تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

صعود به قله عوداڵان در اورامان

این برنامه به سرپرستی آقای حامد محمدی در تاریخ ۹۸/۲/۶ اجرا گردید. برای مشاهده گزارش و عکس های برنامه روی گزینه ادامه مطلب کلیک کنید.

بەاستحضارميرسد.۲۲ نفر ازنفرات باشگاە و مهمانان برنامە درساعت٤/۱۵ دقیقەبامداد با مینی بوس بە رانندگی کاک علی از مبدا میدان ازادی سنندج شروع شد پس از ۳ ساعت وپانزدە دقیقە بە روستای محل شروع کوهپیمائی بندوڵ رسیدیم.

پس از گرفتن چند عکس یادگاری و امادە شدن تیم ساعت ۸ حرکت بەسوی قلە با جلوداری اقای نصرتي و عقبداری اقای احمدپناە و سرپرستی و میانداری اینجانب حامدمحمدی اغاز گردید.

از ابتدای مسیر ، این مسیر با شیب سنگین و تندی همراه بود اما مناظر زیبا و چشم نواز از سختی آن میکاست.

هوا خنک و آفتابی بود.

در ساعت ۹/٤۵دقیقە در محل کانی میکوڵ توقف نمودیم و بعداز نیم ساعت اهنگ حرکت از سرگرفتە شد.

از آن نقطه بە بعد کوە پوشیدە ازبرف بود و صعود شکل زمستانی بە خودگرفت.

با همیاری همنوردان ومشارکت در مسیریابی و برفکوبی ساعت ۱۳بە قلە هدف رسیدیم  و پس ازگرفتن عکس های متنوع یادگاری درقلە و اندکی پیمایش درخطر راس درمحل مناسبی برای  صرف ناهار توقف نمودیم درساعت ۱۵به مسیر امدە و راه را به سوی روستای بندوڵ فرودامدیم.

ساعت ٦/۵ بە روستا رسیدیم و پس از مدتی استراحت کوتاه در ساعت ۷ سوار مینی بوس شدیم و به سوی سنندج حرکت نمودیم،

در ساعت ساعت ۱٠/۵ شب در کمال صحت و سلامتی همه اعضا به سنندج رسیدیم.

نکته ویژه در خصوص این برنامه که قابل ذکر است ، بەعلت ویژگی های خاص این مسیر، تکرار برنامە توصيه می شود.