تاریخ امروز:۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش برنامه صعود به قله آتشگاه پاوه

باتوجه به تقویم رسمی باشگاه روز جمعه ساعت ۳ بامداد حرکت را به سمت پاوه شروع کردیم و ساعت یک ربع به ساعت هفت به روستای خانقاه در  سه کیلومتری پاوه رسیدیم و بعد از آماده سازی و گرفتن چند قطعه عکس یادگاری استارت شروع برنامه کوهپیمایی را زدیم و با گذر از باغ های زیبای انجیر و گلابی و انار و درختان زیبای منطقه و رویت شهر زیبای پاوه به تفرجگاه یا سیرانگاه کانی بیار رسیدیم و زیر درختان گردو در آن منطقه تصمیم به صرف صبحانه کردیم و بعد از ۵۰ دقیقه به ادامه مسیر ادامه دادیم و هرچه بیشتر ارتفاع میگرفتیم روستاهای اطراف و شهر زیبای پاوه بیشتر مشخص و نمایان  می شد. گیاهان و درختان وحشی زیبای منطقه زیبای منطقه را چند برابر کرده بود . در مسیر هوارهای و چشمه های گوارایی  وجود داشت و بعداز ۴ ساعت و ده دقیقه به قله زیبای آتشگاه پاوه رسیدیم و برفرازش ایستادیم.
بعد از نیم ساعت توقف و صرف تنقلات و گرفتن چند عکس یادگاری تصمیم به فرود نمودیم و بعدازیک ساعت و چهل دقیقه به همان مکان صرف صبحانه رسیدیم و در همانجا برای صرف ناهار توقف نمودیم و بعد از طی یک ساعت میر در ساعت ۳ به روستای زیبای خانقاه یا به زبان محلی خانه گاه رسیدیم و برنامه کوهپیمایی در نهایت سلامتی و تندرستی به پایان رسید.