تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

برنامه پایان سال ۱۳۹۵

برای مشاهده گزارش و عکس های برنامه پایان سال ۱۳۹۵ گزینه ادامه مطلب را انتخاب کنید.

گزارش برنامه پایان سال ۹۵ باشگاه کوهنوردی آرش سنندج

 جمعه آخر سال آمد و همنوردان مطابق معمول برای شرکت در مراسم پایان سال گرد هم آمدند.  دورهمی پایانی امسال حال و هوای دیگری داشت .رفقا در بدو ورود با یکدیگر به خوش و بش پرداختند و پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به هم تبریک گفتند.در این بین یاد و خاطره صعودهای سال گذشته هم نقل مجلس بود. در آغاز رسمی برنامه به احترام  درگذشتگان گروه، زنده یاد ابراهیم نصیری،  زنده یاد حاج محمد نصیری،  زنده یاد حبیب الله نصیری، زنده یاد حمدالله محمدی، زنده یاد حبیب الله بیگلری و  زنده یاد منصور زارعی یک دقیقه سکوت اعلام و به روح پر فتوح آن ها درود فرستاده شد. سپس آقای ماشالله نصرتی سرپرست گروه ضمن عرض تبریک ایام پیش رو  از پیشکسوتان گروه بابت تلاش های ۳۸ ساله ایشان تقدیر و قدردانی به عمل آورد. وی در ادامه با تشکر از همت همنوردان بابت اجرای برنامه های متنوع در سال ۹۵  اظهار امیدواری کرد که همنوردان با روحیه ای عالی تر از پیش زیر سایه هدایت و مساعدت پیشکسوتان در سال آتی برنامه های مفید و متنوعی را اجرا کنند و مسیر ترقی و تعالی را که راه پیشکسوتان بوده به بهترین شکل ادامه دهند. وی همچنین اضافه کرد در سال جدید گروه با عنوان باشگاه کوهنوردی آرش به فعالیت خواهد پرداخت و مجوز های لازم نیز در این خصوص اخذ شده است. در ادامه آقای ستار شکوفا مسئول مالی گروه  گزارش مختصری از گردش مالی  در سال ۹۵ ارائه کرد. سپس از همنوردان فعال به پاس صعود های کوهنوردی و فنی منتخب سال ۹۵ با اهدا لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.  همنوردان نیز به پاس زحمات سرپست محترم گروه با تقدیم لوح تقدیر و هدایای خویش از ایشان تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

 عکس دسته جمعی اعضای حاضر و رد و بدل شدن آرزوهای خوب و خیر بین ایشان پایان بخش آخرین برنامه و گردهمایی گروه یا به عبارت بهتر باشگاه کوهنوردی آرش در سال ۹۵ بود.

 

ما نیز به سهم خود ضمن عرض شادباش پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن نوروز، برای همه اعضای باشگاه کوهنوردی  آرش و خانواده محترم ایشان در سال جدید بهترین آرزوها را داریم.

۲۷ اسفند ۱۳۹۵

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *