تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

گزارش اولین دوره مسابقات سنگنوردی جام زنده یاد ابراهیم نصیری

برای مشاهده گزارش گزینه ادامه مطلب را انتخاب کنید

بی شک هیچ حرکت بزرگی عملی نمی­گردد مگر با همت و تلاش بزرگمردانی همچون ابراهیم نصیری که نامش برای همیشه بر تارک ورزش این دیار خواهد درخشید.

گروه کوهنوردی و غارشناسی آرش سنندج با همراهی یکایک اعضا و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان و همچنین با حمایت مالی و اسپانسرینگ شرکت ساختمانی رژیان پی اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات بلدرینگ قهرمانی استان جام زنده یاد ابراهیم نصیری در شهرستان سنندج و سالن زنده یاد خلیل روحی نمود.

مسابقات در رده سنی آزاد و در دو مرحله مقدماتی و فینال با شرکت ۲۹ ورزشکار از شهرستانهای سنندج، قروه، کامیاران، بانه، دیواندره و بیجار در مورخ ۶ شهریور ماه ۹۴ آغاز گردید.

در مرحله فینال ۷ ورزشکار منتخب در رقابتی تنگاتنگ و دیدنی بر روی چهار مسیر طراحی شده با درجه سختی بالا نمایشی بی نظیر را برای تماشا گران و حاضرین به نمایش گذاشتند که در پایان نفرات زیر با ری داوران حائز رتبه اول تا سوم گردیدند:

۱_ محمد سعید حنیفی

۲_ عدنان آزادی

۳_ خسرو خدابنده لو

در پایان مسابقات و مراسم اختتامیه که با شرکت جمعی از ورزشکاران، مسئولین و خانواده محترم زنده یاد ابراهیم نصیری برگزار گردید به نفرات برتر لوح قهرمانی، تندیس و جوائز نقدی اهدا گردید.

همچنین آقایان حسن مولودی از پیشکسوتان گروه آرش، سید شهاب حسینی ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان شهرستان سنندج، مصطفی باغبانیان ریاست محترم هیئت کوهنوردی استان کردستان و سرکار خانم نصیری برای ایراد سخنرانی برای حاضرین پرداختند.

و همچنین برای آقای رحمان مرادیان سرداور مسابقات، ساسان قصابی سر طراح مسابقات با اهدا لوح و جوائز نقدی قدردانی گردید.

و به آقایان محمد مهدی­پناه، شهرام نعمتی، ژیان یزدان­پناه، یدالله نگهدار به پاس خدمات و تلاش در راستای اعطلای ورزش سنگنوردی لوح تقدیر اهدا گردید.

و در پایان لوح تقدیر و سپاس ویژه به جناب آقای مهندس خبات دیوانبیگی نماینده شرکت ساختمانی رژیان پی که کلیه هزینه مالی مسابقات را متقبل نموده بودند اقدام گردید.

با امید به فرداهای بهتر برای تمامی جوانان این دیار . . .

 

روابط عمومی گروه کوهنوردی و غارشناسی آرش سنندج

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *