تاریخ امروز:۶ مرداد ۱۴۰۳

صعود به قله عودالان

این برنامه به سرپرستی آقای ماشالله نصرتی در تاریخ ۹۴/۳/۱ اجرا گردید. برای مشاهده عکس ها و گزارش برنامه گزینه ادامه مطلب را انتخاب کنید.

ساعت حرکت : بامداد روز جمعه ۹۴/۳/۱ ساعت ۴:۳۰ دقیقه در میدان آزادی سنندج

پس از حدود ۳ ساعت و نیم که تقریبا نیم ساعت آن در جاده خاکی بود به روستای بندول رسیدیم. پس از پرس و جو های لازم و یاری گرفتن از اهالی روستا به سوی قله بندول در ساعت ۸ صبح آغاز به کوهپیمایی نمودیم.روستا در انتهای دره بسیار با صفا و خوش آب و هوا قرار داشت و اطراف آن پوشیده از جنگل بلوط و گیاهان کوهی بود.در میان راه به گروهی از زنان و دختران روستا برخورد کردیم که آن ها هم جهت جمع آوری گیاهان خوراکی عازم قله بودند.

در ساعت ۱۲ ظهر پس از طی دره ای که پوشیده از سنگ بود به قله رسیدیم که محل قله با سنگ چین مشخص گردیده است. پس از گرفتن چند عکس یادگاری به سمت قله دنا حرکت خود را ادامه دادیم و از آن جا به سوی قله عودالان حرکت کردیم و حدود ساعت ۱۳:۳۰ از مسیر قله عودالان به سمت دره دناو فرود آمدیم و در ساعت ۱۶ در کنار مینی بوس بودیم.

لازم به ذکر است که در طول مسیر یکی از اهالی روستا به نام هیوا قادری داوطلبانه تا قله اعضای گروه را همراهی نمود.

اعزای شرکت کننده :

۱ – ماشالله نصرتی (سرپرست برنامه )