تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

صعود به قله علم کوه از مسیر سیاه سنگ ها

این برنامه در تاریخ ۹۶/۵/۲۶ با سرپرستی آقای نبی احمدپناه اجرا گردید. برای مشاهده گزارش و عکس های برنامه گزینه ادامه مطلب را انتخاب کنید.

تاریخ اجرا : ۱۳۹۶/۵/۲۶

منطقه : علم کوه

مدت زمان : ۴ روز

سرپرست برنامه : آقای نبی احمد پناه

شماره تماس سرپرست برنامه : ۰۹۱۸۸۷۳۲۵۱۷

شرح گزارش برنامه : ساعت ۵:۴۵ روز چهارشنبه ۲۵ مرداد به حرکت به منطقه علم کوه از سنندج آغاز گردید. ساعت ۲۲ به قرارگاه فدراسیون در علم کوه رسیدیم. در ساعت ۵ صبح روز بعد پنجشنبه ۹۶/۵/۲۶ حرکت را آغاز کردیم. در ساعت ۱۲ بعدظهر به به سر چال رسیدیم و پس از مدتی استراحت در ساعت ۱۳:۳۰ مسیر حرکت را از سرچال به سمت علم چال آغاز کردیم. در ساعت ۱۷ به علم چال رسیدیم و پس از صرف استراحت اقدام به برپایی چادر در محوطه علم چال نمودیم.  در ساعت ۲۲:۳۰ هوا رو به ناپایداری رفت و آسمان ابری ، رعدوبرق و بارندگی شروع شد و تا ساعت ۱ بامداد ادامه پیدا کرد. ساعت ۴ صبح روز حرکت به سمت قله توسط همنوردان گروه آغاز گردید. صعود از مسیر سیاه سنگ ها انجام گردید و در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه به قله رسیدیم. در ساعت ۱۳:۲۰ از قله به سمت چادرها حرکت کردیم و در ساعت ۱۶ عصر به علم چال رسیدیم . در ساعت ۱۶:۵۰ از چادرها به سمت سرچال حرکت کردیم و در ساعت ۱۹:۳۰ به سرچال رسیدیم. پس از صرف استراحت در ساعت ۲۰ از سرچال به سمت قرارگاه حرکت کردیم و در ساعت ۲۴ به آنجا رسیدیم و ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز شنبه به سنندج رسیدیم

نفرات شرکت کننده در برنامه

۱ – محسن بابا بیگی     ۲ – کیومرث صیدی    ۳ – داریوش داوودی  ۴- یدالله شیدا      ۵- وفا کرباسی        ۶-جهانگیر رستمی

۷-مسعود بذرافکن        ۸- جمشید ابراهیمی ۹- سامان پیرزاده   ۱۰- سید محمود محمودی       ۱۱-ساکو فتحی    ۱۲- ستارشکوفا

۱۳-ماشاالله نصرتی    ۱۴-خانم فرح        ۱۵- بهاره توکلی     ۱۶-مهمان آقای سامان پیرزاده    ۱۷-فرزاد احمدپناه