تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

صعود به قله دماوند به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره یاران آرش

تاریخ و ساعت حرکت:  چهارشنبه ۲۵ تیر ماه، ساعت ۲۱

این برنامه به سرپرستی آقای آرمین اربابی اجرا در مسیر جنوبی دماوند و سرپرست فنی آقای هژیر صالحی اجرا شد.

برای مشاهده عکس ها بر رو گزینه ادامه مطلب کلیک کنید

افراد شرکت کننده در برنامه:

۱٫ سیامک چایچی

۲٫ محمد رزم کبیر

۳٫ حمید کبودوند

۴٫ هژیر صالحی(مسئول فنی)

۵٫ آرمین اربابی(سرپرست برنامه)

مسیر صعود: جنوبی

شرح کوتاه برنامه: پنشنبه ساعت ۸ صبح بعد از رسیدن به فدراسیون کوهنوردی (قرارگاه پلور) و آماده کردن وسایل و تهیه لندرو  حرکت به سمت مسجد (مسیر جنوبی) آغاز شد. بعد از صرف صبحانه در گوسفند سرا، ساعت ۹:۳۰ صبح از گوسفند سرا به سمت بارگاه سوم حرکت کردیم و پس از ۳:۵۰ دقیقه به گوسفند سرا رسیدیم. بعد از خوردن نهار و استراحت، بعدازظهر کمی به سمت بالاتر از بارگاه جهت هم هوای حرکت کردیم و بعد از یک ساعت هم هوای به چادر ها برگشتیم. بنابر چند موضوع صبح کمی دیرتر از ساعت مقرر از بارگاه به سمت قله راه افتادیم. نزدیک ساعت ۷ از کنار بارگاه حرکت خود را آغاز کردیم و ساعت ۳ بعداظهر به قله رسیدیم و پس از گرفتن عکس به سمت چادر ها برگشتیم و ساعت ۱۹ به چادر ها رسیدیم، شب را در محل کمپ ماندیم و صبح زود به سمت گوسفند سرا حرکت کردیم. و ساعت ۱۲ از پس از جمع بندی وسایل از قرارگاه پلور به سمت سنندج حرکت کردیم.

این صعود رو تقدیم میکنیم به آیدین، مجتبی، پویا و مربی گران قدرمان ابراهیم نصیری و تمام کسانی که جانشان را در راه پیشرفت ورزش کوهنوردی از دست داده اند.