تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

سی و چهارمین سالگرد و فعالیت گروه کوهنوردی و غارشناسی آرش سنندج

روز جمعه ۱۳۹۰/۳/۲۷ مراسم سی و چهارمین سالگرد و فعالیت گروه با حضور اکثریت اعضائ گروه و تعدادی از خانواده های آنان (حدود ۱۰۰ نفر) در دامنه کوه ابیدر (امانیه) برگزار گردید در این مراسم ابتدا مجری برنامه (همنورد عبدالله هادی)ضمن خوش امد گویی و هدف از اجرای این برنامه را تشریح و با یادی از همنوردان زنده یاد و سرودن اشعاری به یاد انان پی گیر برنامه گردید.

و پس از ان سرپرست محترم گروه (همنورد آقای ابراهیم نصیری) چگونگی شکل گیری گروه و تشکیل گروه را به طور خلاصه و با ذکر خاطراتی بیان کرد. و مراسم با تجلیل از پیشکسوتان گروه و تقدیم تندیس یاد بود به آنان ادامه پیدا کرد .

اعضای پیشکسوت گروه شامل همنوردان بود که بیش از ۲۰ سال در گروه فعالیت و همکاری داشته اند این عزیزان عبارت بودند از :۱-ابراهیم نصیری ۲-مسعود بذرافکن ۳-اسماعیل خسروی راد ۴-مظفر خرسان زاد ۵-زنده یاد حاج محمد نصیری ۶-جبار داربوی ۷-اقبال ابو القاسمی ۸-فیروز هدایت کردستانی ۹-طاهر خسروی راد ۱۰-یدالله حمزه بهمنی ۱۱-حسن مولودی ۱۲-یدالله شیدا ۱۳-همایون رنجکش ۱۴-نده یاد حمدالله محمدی ۱۵-محمد چاره خواه ۱۶-ستار شکوفا ۱۷-رضا ندیمیان ۱۸-خسرو یخچالی ۱۹-بهاالدین شهبازی ۲۰-حبیب الله بیگلری ۲۱-زنده یاد حبیب الله نصیری ۲۲-زنده یاد منصور زارعی ۲۳-غلامرضا فرشچی.

و ضمن تقدیم تندیس یادبود به این عزیزان ذکر خاطراتی از فعالیتهای بارز و فراز های از زندگی ورزشی و کوهنوردی آنان توسط سرپرست گروه به شور و حال برنامه افزود در خاتمه با صرف صبحانه در محیطی صمیمی مراسم به پایان رسید.

به امید جشن صدمین سالگرد گروه

بقیه عکسها در ادامه مطلب

کمیته  بانوان گروه آرش

تندیس یاد بود گروه

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *