تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

تیم ملی کوه‌نوردی «امید» موفق به صعود قله «آرارات» شد

تیم امید کشورمان که از تابستان سال جاری اردوهای تدارکاتی را سپری کرد جهت آمادگی و تجربه برون مرزی دوشنبه هفته جاری عازم شهر دوبایزید ترکیه جهت صعود به قله آرارات گردید.

تیم امید کشورمان که از تابستان سال جاری اردوهای تدارکاتی را سپری کرد جهت آمادگی و تجربه برون مرزی دوشنبه هفته جاری عازم شهر دوبایزید ترکیه جهت صعود به قله آرارات گردید. این تیم متشکل از ۱۴ پسر و ۴ دختر به همراه کادر ۶ نفره در این برنامه شرکت کرد ولی متاسفانه ۴ عضو پسر این گروه بدلیل مشکل خروج از کشور از همراهی این تیم بازماندند. در نهایت تیم اعزامی پس از یک روز فعالیت صبح امروز جمعه ۲۴ بهمن موفق به صعود قله آرارات در ترکیه گردید …

 این موفقیت را به یکایک عزیزانی که از ابتدای اردوها به عنوان ورزشکار یا مربی تیم را همراهی نمودند و همچنین هیات های کوه‌نوردی استانها که دلسوزانه از اعضای تیم پشتیبانی کردند تبریک می گوئیم.

لازم به ذکر است کلیه نفرات تیم پس از صعود، جمعه شب را در کمپ دوم به  سربرده روز شنبه به شهر دوبایزید بازخواهند گشت.

اسامی نفرات تیم عبارت بودند از؛ آقایان: صابر رحیمی، عطا سید حقیقی، سهند جمشیدی، محمد سجادی، احد درویش زاده، جواداله یارنژاد، کیوان قادرپور، رضا فتاح قاضی، مرتضی نادی، هادی محرمی، مهدی بیگدلی، مهیارکفاش، منصور عزیزی و علی گلیج. بانوان: نرگس گودرزی، سمانه نادری، نسترن گودرزی مهری یغمایی. سرپرست تیم : اقبال افلاکی، مسئول فنی: جلال چشمه قصابانی، مربیان: محمد نصیری، حسین مقدم و نادیا اسمی خانی و پزشک تیم: دکتر طالویی.

   

 

منبع : سایت فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران  

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *