تاریخ امروز:۱ آبان ۱۴۰۳

برنامه صعود به قله یال کبود نهاوند

این برنامه در تاریخ ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ به سرپرستی آقای ستار شکوفا اجرا گردید. برای مشاهده گزارش و عکس های آن گزینه ادامه مطلب را انتخاب کنید.

 به نام خالق کوه ها

برنامه ی دو روزه ی صعود به قله یال کبود نهاوند 

سرپرست برنامه : ستار شکوفا

تاریخ : پنج شنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ خرداد

تعداد افراد شرکت کننده در برنامه: ۱۵ نفر

شرح مختصری از چگونگی اجرای  برنامه :

طبق برنامه ریزی انجام شده ی فصل بهار باشگاه کوهنوردی آرش سنندج ساعت ۲ بعداز ظهردر محل تجمع که میدان آزادی سنندج بود دوستان حاضر شده و ساعت ۲:۳۰ دقیقه ظهر حرکت به سمت لرستان آغاز شد پس از عبور از شهر های کامیاران، کرمانشاه، بیستئن، هرسین و …ساعت ۸:۳۰  به خرم آباد رسیدیم و در پارک جنب دریاچه کیو جهت استراحت و صرف شام اتراق نمودیم. ابتدا مقرر شده بود که به قله یافته صعود نمایم که با هماهنگی انجام شده با دوستان گروه کوهنوردی پویا خرم آباد و توضیحات دوستان خرم آبادی مبنی بر مشکلات ایجاد شده در مسیر صعود قله یافته (برداشتن نردبان های و طناب گذاری های مسیر به دلایل نامعلوم و ممکن بودن صعود تنها با امکانات فنی) برنامه ه صعود به قله یال کبود تغیر یافت. پس از استراحت و صرف شام ساعت ۱۱:۳۰ به سراب سمت  گاماسیاب که مبدا صعود یال کبود می باشد حرکت و ساعت ۱:۳۰ به محل رسیده  شب را به سر بردیم.

ساعت ۵:۳۰ بیدار شده و ساعت ۶ به سمت قله حرکت آغاز شد ساعت ۷:۴۵ دقیقه به پناه گاه اول واقع در دشت گل زرد رسیدیم در این محل صبحانه صرف شده و ساعت ۸:۲۰ ادامه ی مسیر طی شده، ساعت ۱۱ به جانپناه دوم رسیده بعد از توقفی کوتاه و آشامیدن آب به سمت مسیر قله که شیب تندی داشت حرکت کرده و ساعت ۱۲:۳۰ به قله رسیدیم.پس از مقداری استراحت و گرفتن عکس یادگاری و… به سمت پایین کوه راه افتادیم در پناه گاه اول ساعت ۳:۴۵ نهار خوردیم و ساعت ۶ به سراب گاماسیان محل پارک وسیله ی نقلیه گروه رسیدیم بعد از نیم ساعت استراحت به سمت سنندج حرکت نموده و ۱۲:۳۰ شب به سنندج رسیدیم.

با آروزی موفقیت برای تمام کوهنوردان ارادتمن ستار شکوفا  

 همنوردان حاضر در برنامه:ماشاالله نصرتی، مسعود بذر افکن، ستار شکوفا، عزیز سلطانی، جهانگیر رستمی، سامان پیرزاده، افشین ذکی،داریوش صادقیان،دانیال روحی،جمشید ابراهیمی، شاهو علافی،آرام فاتحی،ظاهر فاتحی، صباح پرسته

 

عکس های برنامه

با تشکر از آقای صباح پرسته جهت ارسال عکس ها

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *