صعود به آبیدر به یاد زنده یاد ابراهیم نصیری

برنامه پایان سال 1396 گرامیداشت زنده یاد محمد نصیری

صعود به قله آولان به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت زنده یاد ابراهیم نصیری و مهوش قادری دوست

صعود به قله کره میانه به یاد زنده یاد حمدالله محمدی

3.      داریوش داودی

4.      سیامک چایچی

5.      حسین زارعی

6.      ابراهیم نیک پی(مهمان)

7.      حبیب الله میرکی(مهمان)

8.      هژیر صالحی(سرپرست برنامه)

تاریخی اجرای برنامه: حرکت از سنندج سه شنبه 21 مرداد ساعت 22:30، رسیدن به قرارگاه ونداربن ساعت 14 روز چهارشنبه

شرح کوتاه برنامه: تیم 8 نفره آرش سنندج ساعت 15 از قرارگاه ونداربن به سمت پناهگاه سرچال حرکت کرده و بعد از طی مسیر 5 ساعته، ساعت 20 به پناهگاه سرچال رسیدیم و به همراه دو نفر از کوهنوردان سنندجی ( آقایان عثمان زارعی و سهند زارعی) که در منطقه بودند شب را در پناهگاه سرچال سپری کردیم.

بر­اساس برنامه­ریزی قبلی 2 نفر از اعضا (ماشالله نصرتی و هژیر صالحی) ساعت 4:15 صبح از سرچال برای عبور از مسیر گرده آلمانها و بقیه نفرات تیم به همراه آقایان زارعی ساعت 6 برای عبور از مسیر سیاه سنگ­ها از سرچال، حرکت کردند.

تیم گرده بعد از طی مسیر سرچال تا گردنه شانه کوه ساعت 7:20 وارد مسیر گرده شده و ساعت 12:15 به قله علم کوه رسیدیم. تیم دوم نیز توانستند از مسیر سیاه سنگ­ها  ساعت 12 به قله برسند و دو تیم بعد از ملحق شدن و کمی استراحت بر روی قله ساعت 13 به سمت پناهگاه سرچال حرکت کردیم و ساعت 17:20 به سرچال رسیدم.

ساعت 19 به همراه آقایان زارعی به سمت وندارن حرکت کرده و ساعت 22 :20 به قرارگاه ونداربن رسیدیم.

در ساعت 24 روز پنج شنبه با حرکت از ونداربن به سمت سنندج برنامه به اتمام رسید.

با تشکر از همه همنوردان و دوستانی که قبل،  طی اجرای برنامه، و بعد از آن پیگیر و جویای این تیم بودند و تشکر از آقای عثمان زارعی عزیز که دلگرمی زیادی برای تیم سیاه سنگ­ها بودند.