صعود به آبیدر به یاد زنده یاد ابراهیم نصیری

برنامه پایان سال 1396 گرامیداشت زنده یاد محمد نصیری

صعود به قله آولان به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت زنده یاد ابراهیم نصیری و مهوش قادری دوست

صعود به قله کره میانه به یاد زنده یاد حمدالله محمدی

صعود به قله دماوند به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره یاران آرش

تاریخ و ساعت حرکت:  چهارشنبه 25 تیر ماه، ساعت 21

افراد شرکت کننده در برنامه:

1. سیامک چایچی

2. محمد رزم کبیر

3. حمید کبودوند

4. هژیر صالحی(مسئول فنی)

5. آرمین اربابی(سرپرست برنامه)

مسیر صعود: جنوبی

شرح کوتاه برنامه: پنشنبه ساعت 8 صبح بعد از رسیدن به فدراسیون کوهنوردی (قرارگاه پلور) و آماده کردن وسایل و تهیه لندرو  حرکت به سمت مسجد (مسیر جنوبی) آغاز شد. بعد از صرف صبحانه در گوسفند سرا، ساعت 9:30 صبح از گوسفند سرا به سمت بارگاه سوم حرکت کردیم و پس از 3:50 دقیقه به گوسفند سرا رسیدیم. بعد از خوردن نهار و استراحت، بعدازظهر کمی به سمت بالاتر از بارگاه جهت هم هوای حرکت کردیم و بعد از یک ساعت هم هوای به چادر ها برگشتیم. بنابر چند موضوع صبح کمی دیرتر از ساعت مقرر از بارگاه به سمت قله راه افتادیم. نزدیک ساعت 7 از کنار بارگاه حرکت خود را آغاز کردیم و ساعت 3 بعداظهر به قله رسیدیم و پس از گرفتن عکس به سمت چادر ها برگشتیم و ساعت 19 به چادر ها رسیدیم، شب را در محل کمپ ماندیم و صبح زود به سمت گوسفند سرا حرکت کردیم. و ساعت 12 از پس از جمع بندی وسایل از قرارگاه پلور به سمت سنندج حرکت کردیم.

این صعود رو تقدیم میکنیم به آیدین، مجتبی، پویا و مربی گران قدرمان ابراهیم نصیری و تمام کسانی که جانشان را در راه پیشرفت ورزش کوهنوردی از دست داده اند.

شما اینجا هستید: خانه صعود به قله دماوند به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره یاران آرش